Wednesday, June 8, 2011

memang lazat ;)

Roti bakar cis ;)

welll cam biasa ;) kali ni akk terpengaruh lepas baca kt blog cantik manis ni :)
dekat.. jadi mlm mamy demam tu tekak ni nak lah sgt mkn roti cis bakar ni...
cari sampai jumpa restoran spice kt hartamas =P tp taklah susah pun nak jumpa sbb tepi jln je..

mak&harraz peneman setiaku ;)
roti bakar cis+teh tarik :D
mak mkn tosai :)
budak gemok mkn acem =P

ok mknan kt sini mmg sedap..nnt nak try tandoori chic. pulekk ;) 
selalu asyik ke safis jeee kali ni nak tukar haluan lah pulek hehheh :)

9 comments:

sha a.s said...

yayyy! akak da teraiii...sedap kn kn kn!!!! ehehehe

~izan~ said...

dah agak,akak mesti terpengaruh dgn dak sha tu hehe..sbb nmpk gmbr kt dashboard pun sama kekeke...

jeles2,kena g gak tp tak bila nak blk sana huhu

mamyharraz said...

sha : hehhehh mmg sedap

izan: dekat dgn rmh mak.tu yg akk boleh cari tempat tu..

kalau izan masa panjang kt kl nnt akk bwkkan..

Mimy Hamid said...

sedapnya mami...nak buat sendiri le

mamyharraz said...

mimy: buat sendiri lg best..nnt mamy pun nak try buat.

ieda said...

dik kalau buat sendiri ok tak ?? :))
sedapp tuu huhuhu

mamyharraz said...

kakieda,buat sendiri boleh mkn banyak sikit kan hehe

Softtouch [Hanim] said...

mmg nmpak sgt sedap...nak jugak!!!!

mamyharraz said...

sedappp tau hanim..must try hehe kt hartamas..