Sunday, April 15, 2012

Isnin kembali :)

Selamat hari Isnin yg ceria :)

Utk kebawahkan entry 'sarapan hebat' tu meh kita sembang-sembang kosong ;P
muak okey tgk entry yg sama tu hehe~
hujung minggu yg biasa-biasa je..tak kemana.hanya duduk di rmh..

  • masak
  • kemas rmh
tu je aktivitinya :D

Happy dan memenatkan ~ ya keje rmh yg never ending~
dah kemas situ sini sepah...sini kemas situ sepah naissss sgt...ni baru ank sorang kalau lebih aku tak taulah rmh aku jadi apa...tak kuasa mak nak larang nak oiii suka ti ko lah nak buat apa jgn ko mengamuk sudahhhh~

baju pun satu hal...dah dobi satu mesin...selesai je mendobi kang ada lagi dlm bakul tu haihhhh kesabaran jelaaa ..pinggan pun sama cuci.letak cuci letak ada jeeee dlm sinki tu =P sapa ckp jadi suri rmh tu senang mmg silap besar..suri rumahlah yg patut bergaji besar huhuu penat okeh!

Bulan Mei ni kami dua beranak tumpang duduk kt segambut sebabnya suami terchinta kena lapor diri utk kursus selama sebulan.alah bisa tegal biasa bab tinggal2 kami dah terbiasa setakat sebulan ni Insyaallah boleh survive ;) lagu pun kursus yg baba hadir kali ni akan mengubah sesuatu keadaan  :) semoga Allah permudahkan segalanya.aminnnn ya rabbal alamin.

okey sekian saja laporan singkat di hari isnin ;)



happy read ;)

17 comments:

Riri Yoorin said...

hepi weekend mamy..

:: Mrs.Eady :: said...

amin.. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

bonda pun...sabtu pagi...sesi mendobi ngan mengemas...siap pakej basuh bilik air ...penat gila...tapi petang....g enjoy...hapie sangattttttttttttt

atty's said...

kty pun sabtu ahad bz ,mengemas amin supaya doa mamy termakbul...

rATu kEBaYA said...

betul tu.. keje rumah tu memang takkan habis.. rotate jekan..

bunga_rose said...

setuju... buat keje rumah mmg lagi memenatkan.. tak abis2 hihihhi

Mimy Hamid said...

mamy jom dating bulan May ...dah kat segambut kan :)...set time n date key

syariza09 said...

huhuhu...keadaan yg sama...fenatsnya x leh hilang.

harap2 apa yg dibuat baba dipermudahkan olehNYA

ieda said...

setuju dikk
org perempuan x akan lari dari penat dgn kerja2 rumah .. kerja dan x kerja sama sahaja rutin nyee .. ;)

rasp said...

betul lah sis...
housework is never ever ever gonna end kannnnn....

mamaNoriz said...

betul, keje umah kite ni mmg tak penah nya nak selesai kan... lepas satu, satu... ada je...

lamanya hubby kursus...
klu sya mahu nangis...huhuuu

ogyep yummy mellow said...

salam kenal... standard lah kan hari monday...

miloais milo said...

hujung minggu aje yg betul2 dapat mengemas rumah kekdahnya...
tu pun sekejap aje lah kemas nya kan???
nak plak ada anak kecik - walopon bukan baby...

rumah berkecah tu biasa lah...
kemas takat 10 minit aje....

LYAfrina said...

hujung miggu baru ni..mmg x de msa nk rehat..pdat dgn xtvt ..penat stik terasa

Softtouch [Hanim] said...

betul kak surirumah keje dia penat sgt..xpernah nk habis....

syariza09 said...

hahaha...posa tu sy lom berganti lg daa. harap2 dpt ketemu lg lah langsir tu yer

Lily Jaafar said...

huhu jadi housewife lagi penat yek..huhuhuu terpaksa la sambung kerja makan gaji sampai pencen ni :)

saje singgah2.