Friday, April 13, 2012

Sarapan

Cuti umum kelmarin dapatlah sediakan sarapan yg hebat (hebat ke?)

khas utk suami&anak tersayang ;)

Hebat kan sarapan mamy buat nih ;P < biar baba dgn kakal je jawab :")
bg seorg yg jarang masuk dapo menu camnih kira oklah kan ;)sekurangnya homemade gituww hehe

oklah ginilah boringnya nak tunggu waktu pulang -_- ulang2 tgk jam baru kol 4 haihh apasal mcm tak bergerak je jam nih...mahu pulang mahu pulang~

selamat berhujung minggu semua :D

happy read ;)

7 comments:

Mimy Hamid said...

bagi saya sarapan heabt ni.sbb feberet saya spesis gini..lazat berkrim

ariana said...

Salam Yati..sori lama x singgah.akak bz sikit..
Yati..akak kalau time tekak melayu mmg nak nasi lemak..tapi bila mai tekak Mat salleh..sarapan yg yati sediakan tu lah yg akak suka..terutama hubby akak suka sgt..tgh2 malam pun dia boleh suruh buat..dia panggil benjo..hehe

Softtouch [Hanim] said...

sedap ni kak..hebat..yg pnting abg n kakal suka...nyumnyum..janji kenyang kakas

ieda said...

uishh dah ok dah nie dikk
menu macam nie sesekali menambat hati tau .. kalau akk hari2 macam nie punn ok ;)

Masya said...

wahh menu simple... tak rasa pun tau sedapp.. sebab suke buat juga hihihihi

Pepel BoNda AmaNi said...

wah best nie....klu dedi amani...roti sapu kaya jerk..ahahahahah *dasar bini pemalas gini la..*

syariza09 said...

ok la tu drp beli kat kedai, homemade gituuuu