Thursday, February 24, 2011

Anak bujang sayang :)

Salam rindu ^___^
hee rindu lah smlm mamy jln2 blog kwn je..sbb smlm susah hati..
hari ni pun susah hati..sbb mlm td suhu harraz naik lg..pastu tiba2 mamy terjaga dia menggigil..
hmm mungkin sejuk ekon dia tak tahan kann
jd mlm td kami tido kt ruang tamu bersama2 mak dan kintan =P

balik smlm kan mamy p ampang amik eyeshadow yg berkenan hari tuuu ^___^
hari jumaat yg indah ni mamy ber eyeshadow baruuuu ^^
td berbelah bahagi..nak p keje ke tak  keje  ke tak..tgk harraz tgk otomen siap gelak2...
oklah mamy keje lah ya anak syg..sbb next month nak cuti panjang ...
 Sorry harraz,smlm mamy balik lewat :(
jadi smlm balik je terus laju2 bwk dia p klinik..
biasalah kalau tak tgk muka DR selagi tu tak kebah demam T___T
padahal stok ubat memang ada ..
 tengoklah muka tuuuu
alaaa sayanglah anak bobok mamy ni :)
jangan demam lama2 ya sayang..
nnt kita jalan2..
ohh mamy rindu harraz ...

untuk kawan2 blog terima kasih bagi semangat kt mamyharraz :)


6 comments:

Ogy said...

semoga harraz cepat sembuh yaaa...

eLYies said...

harap harraz cepat sembuh yer..makan ubat tau!

Riri Yoorin said...

olo2 kakal yg comel cepat sembuh ye

mamyharraz said...

tima kasih gee

tima kasih yies

tima kasih cikriri

syariza09 said...

ooo mcm tu yer, kena tgk muka doc baru demam kebah..hihi klakar la haraz ni

cer tunjuk eyesahdow baru tu...nk gak tgk, hehehe

mamyharraz said...

syariza~ tulah sabar jelah..hehe nak melayang $$ baru nak kebah T___T

ok nnt mamy tunjuk...hee nak tgk tuan pakai ke nak tgk eyeshadow jer ngeh ngeh