Thursday, February 17, 2011

Pendekar tegar :P

Assalam :)
Dah Jumaat kan hari ni..cepatlah masa berlalu..tak sabar nnt kan march :))
hari ni tak pakai baju kurung =P bukan sebab lupa tp..mamy kalau pakai baju keje tak kira hari huuu
kadang isnin pun haku bantai pakai jubah =P
alaaa tak kosa nak fikir hari ni hari apa esok hari apa..
janji pakaian yg sesuai belasah saja :D

Semalam mamy dah tergoda tahap giler kentang dgn eyeshadow kt fesbuk..
kalau depa dok tag gambar baju.. iman mamy boleh tahan lagi..tp jgn lah tag benda mekap huwaaa rasa nak telannnn benda2 tu semua "akk suka tau benda alah tu semua" =P
pastu laju kentang p soh adik comei tu reseved kan utk ai ^___^
nnt dah dpt mamy boh citer tu kt sini ~hew hewww

Ok skrg gambar mekap tak de tp gambar pendekar tido ada
hehe meh nak tunjuk sikit anak bujangku tido ;)


haaaaa siap pedang kt sisi koooo
pg td snap gambar dia hehe
jgn dialih okeh! nnt pendekar murka =P
 sabar jelah...ni pedang okey lagi kadang segala bajak,senapang,pistol pun ada!
sudahnya malam2 haku pelok bajak,senapang,pistol tu semua T_____T
sakittttt okeh tajam benda alah tu semua =P

huhuu anak lelaki mcmnilah..
kalau anak pompuan tido dgn helo kitty tu ampunlah lg kannn
sekurangnya lembuttt syok jugak terpelok pun =P

11 comments:

rATu kEBaYA said...

anakku berkali suruh beli pedang ni..

mamyharraz said...

ratu~ ow pendekar awk pun dah rekues ya pedang tu hehe

~izan~ said...

comey je dia tdo dgn pedang bagai..dia jaga keselamatan mamy dia sebab babah dia jauh tu.. =D

mamyharraz said...

izan,hehe akk cuba alih dia marah huhuu jd biarkan jelah ;P

syariza09 said...

haraz x ajak mamanya main pedang sama2 ker?

mamyharraz said...

syariza...harraz tu ketuk2 buli2 mak dia adalah =P

Firdaus Kasim said...

eh! ada muka sedang merenung tajam la kt sebelah anak akak tue.. perasan x?

mamyharraz said...

firdaus, objek tu bantal pelok :)

jenuh akk telek gambar tu...hmm ngeri jugakkan hehe..

Riri Yoorin said...

kemain lagi kakal nie kan.. jaga mumy ok jangan nakal2

Fieza79 said...

tu dia..tido pon pedang dok sebelah...mmg pendekar ni heee

mamyharraz said...

kakal mmg good boy :) tak banyak karenah dia..dia tau mamy&dia kena berdikari kann cik riri :)

fieza,ni mmg pendekar :P