Wednesday, February 9, 2011

kisah bubur :)

Helo dunia..ceceee dunia tauu =P
hari ni taip entry cepat2 jap lagi nak berhempas pulas buat keje :D
tp mata tetap menyibuk kt blog & fb =P
buat satu keje...berenti..jenguk blog..jenguk fb..pastu sempat lg skype ..
pastu sempat tau i tinggalkan jejak kt blog kwn2 :))
jadi sapa2 yg tersesat masuk blog mamy ni meh lah follow i..nnt i p follow u back k ;)
sudahnya tak siap2 keje haku sbb dok ralit buat benda lain~ welll huhuu


ehh tajuk kan pasal bubur huhuu
ok ok dah 2 hari mamy dok terliur bubur yg cik riri publish kt fb..
smlm dia publish pulakk kt blog wuwuwuu tip tap tip tap air liur i tauuu =P
pastu laju2 lah komen rekues resepi :D
huhuuu bg yg teror masak memanglah mudah kannn
tp bg yg tak tauuu masak gaya gue mmg shusahhhh ~ hew hewww
harus kena ada resepi utk guide diri ini...

tima kasih cik riri bg mamy resepi bubur yg comel ni :)

ini lah rupa bubur yg di idam2 ituuu :)
heee gigih print resepi..balik smlm singgah kedai beli kiub,kentang bagai :P
pasang niat dihati subuh esok mau masak bubur!

tapiiiii ada tapiiii hehe bukan mamy yg masak bubur ni T______T
huhuuuu mak yg masak kan =P
habis camner..mak dah nampak resepi dan bahan2..
bangun pg td  tgk2 mak dah buat kannnn
huhuuu habis bila haku nak pandai masak...

ok takpelah bukan mamy masak pun apa kisahhh kann
sedappppnya bubur niii...t.kasih mak
dan seluruh warga rmh silalah jamu bubur sampai ke mlm hari ini =P
huhuuu jgn salahkan beta ya kalau mak tak masak hari ni huuu

12 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

seronoknye dapat makan masakan mak.. jeless =(

Myrilicious said...

wow lagi marvelous mumy punye.. mumy lupa nak ckp kl mkn ngn telur masin lagi sedap..

mamyharraz said...

lierose,duduk dgn mak bolehlah rekues mcm2..nnt dah balik rmh sendiri menu telur dadar jelahhh T_T huhu

cikriri,hehe bubur tu gigih mamy nak jadikan sebijik mcm bubur awk haha...nampak tak kicap renjis2 tu hikkkhikk

Softtouch [Hanim] said...

u tungnya kak, mak masakkan..bubur ni sedap layan tambah plak ada ikan bilis goreng/ikan masin...nak jugakkk!!!

mamyharraz said...

mmg bestkan sesekali mkn huuu sgt layan...lg2 ada lauk2 tambahan..mcm yg hanim bgtau tu :D

mekchu said...

manja nyeeee... mak masak kan.. itu konpem bertambah tuh... perut pun tak de la penat memproses makanan..

mamyharraz said...

mekchu..ini bukan manja..tp mengada-ngada huu dok rmh mak semua mak buatkan...dah balik rmh sendiri bwg dgn halia pun konfius nnt =P huhuu

cik dada baby pumpkins said...

mummy dada dh ade blog..:)))sila follow ye....

~izan~ said...

sedapnya bubur... air tgn mak mesti sedap kan kak...wah,akak ni multitasking yer..all in one hehe..

watieque78 said...

assalamualaikum.. singgah sini :)

sedapnya bubur lagi2 bfast x makan lagi nie huhuhu.. lapor2 hehehe

mamyharraz said...

dada , tq singgah sini :) oke mamy dah follow awk :)

izan,hehe akk kena jd begitu sbb kalau dok diam2 nnt sedih ;P

watie, waalaikummussalam :)

tq singgah sini..nnt mamy lawat blog awk jap lg :)

Ogy said...

masak bubur tu senang je kan..tp g pun x past2 lg...hehehee jarang2 masak....