Sunday, February 20, 2011

Jom shoping ;)

Jom shoping :)
ehh silap ,jom teman cikngah shoping =P haaaaa ayat ni baru betul ;)
mlm td mamy temankan cikngah p tempah set perabut.

ekceli gambar ni haku susun cara lain...tetiba dah save sini jd terbaliklah pulak =P
argghh belasah lahh...tak kosa nak betulkan balik =P
mlm td kami berdua je kesini..harraz ditinggalkan dgn nenek sbb harraz ada jemputan kenduri heeee
harraz gantikan mamy dan baba lah kiranya huhuuu

ok moh tgk perabut apa yg mamy admire ;)
yelahhhh memanglah cikngah yg beli brg,
tp mamy tgk2lah buat stok berangan sebelum tido =P


 waahhh cikngah melayang ribu riban pun masih mampu tersenyum ya ;)
mampu apasalahnya kann..mamy tumpang hepi :))
tp jgn ko bela kucing pulak nnt habis sofa gorges ko tu dicakar maut =P
 Apek ni nama dia...alamak lupa sudah =P
sgt baik lemah lembut tak poyo :D ok mamy suka dia heee
dia lglah suka  kt cikngah cepat2 amik invoice bukak tauuuu
depa ralit bincang mamy tukang snap gambar =P
pic set bedroom takmo lah mamy publish huhuuu biarlah tuan badan rasmi kan dulu
oh ya..cikngah mau kawin april depan :D tu sbb dia tempah set perabut bagai :)) 
 comelkan sofa yg cikngah duduk tu
kaler tu nama olive uhhhh rasa nak makan je =P
harga pun gojesss!! *pitam* ni salah satu pilihan cikngah
 tp ni lagi gojessss kannn??
ni taste mamy :))
harga 7ribu okeh! *mati terus* kuakaka hmm moh lah larikkkk
"abg jgn risau mamy hanya berangan..takde niat mau sindir utk beli masuk rmh baru kita nnt" huhuuuu
tp kalau nak masuk dlml isted tak salah kannnn ;) ehem ehemmm *gurau*
 apek tu dan cikngah deal harga mamy pusinglah kt situ
sekali nampak buaian comel nak mamp! nih harga 699 ~lupakan jelah =P
baik haku simpan duit p vacation ~
ingatkan satos lebih jer T__________T

 pastu jupa pulak lemari ni ~
comellll kannnn

wahhh kalau letak segala surviner mamy beli kt luar/dlm negara memang gojesss sgt kannn
yelahhh mamy syg woooo surviner tu semua...harraz nak usik je mesti haku terjerit2 takots pecah ^__^
lemari ni dua2 side boleh guna...letak kt ruang tamu pemisah antara tempat mkn memang sesuweiii sgt :D

ok ok dahhh berangan =P
mamy takde hati pun nak beli apa2 waktu terdekat ni..
sbb ada sesuatu bakal berlaku lepas baba balik misi ni ^^
mungkin bakal merubah kehidupan kami..apapun mamy dah ready :D

selesai je uruskan payment dan tempahan.. cikngah belanja chesse nan
balik rmh anak bujang dah pun tidoo ~

9 comments:

Ogy said...

mamy mmg kena invest beli satu display cabinet..syg le souvenir2 mamy tu kalo wosak..

mamyharraz said...

gee..tgh survey jugak ni..memang syg surviner2 tu semua..

syariza09 said...

cantiknya sofa gojes yg mamy berkenan tu, tp tu la, yg berkenan tu la harga dia debabom.

x pa la, amik pic sofa tu pun ok la tu, leh wat kenang2an T_T

~izan~ said...

masuk kedai perabot mmg best kan..izan pun verangan nk beli sofa baru hehe...tp tak nak la yg mahal2 sbb izan jenis suka tukar2,rugi la plak nnt hehe (campur kedekut hehe)

Softtouch [Hanim] said...

mahal2 yer perabot ...cantik2lah perabot2 tu...sy ni pakai je perabot lama kak bila pindah umah dulu..yg mana leh pakai kami pakai...heeee

mamyharraz said...

syariza : mamy amik foto je buat inspirasi T___T

izan : ow izan pun nak tuka sofa ya :) alaa akk pun kalau nak beli takkan nya beli yg ribu2 tu hee tak mampu T___T

hanim : akk pun sama hee masuk kedai perabot berangan2 dulu hee...takkan amiknya yg ribu2 tu ^^

CahayaCintaIlahi said...

wah wah shopping beli perabot
besh2.. tak sabar nak menikmati
gitu.. hehe ( tak sbr nak hdup
berkeluarga sendiri hehe )

mamyharraz said...

cahaya : mamy cuma temankan adik shopping ^^

best tau ada keluarga sendiri ;)

Riri Yoorin said...

mamy kena tag ngn riri lagi ..tolog jwb yew

http://ririlicious.blogspot.com/2011/02/giveaway-edy-kata-kau.html