Friday, July 20, 2012

Aura raya ;)

Hari pertama ramadhan aku sesubuh hening dah mengigih baking Tat Gulung Nenes dgn mak ;) utk pengetahuan semua resepi tat ni mmg dari mak 100% ..aku ni cuma menolong + promo ;) tp duit keuntungan akan dikira bersama-sama mak  ;P hihii tau dek adik beradik lain mau haku kena fire =P

Bulan puasa ni sorrylah kalau entry mesti bersulam dgn kisah Tat eh ;) bisnes-woman mmg begini..berborak sikit mesti nak selit promo produk :") mula-mula aku malas nak promo-promo nih..sbb aku set kan dalam mind semua org mcm aku tak suka di paksa..namun aku silap..kalau nak bisnes marketing tu penting ;) Alhamdulillah setelah di buat promo kecik-kecilan order yg masuk bertalu-talu! Syukran syukran..

Ok..kita lari tajuk tat ..semalam kan aku EL tp dalam tu merayap jugak follow cikngah g tempah perabut baru..haiii terliur tgk org tu pakai barang baru nak masuk rmh baru..terkulat-kulat aku tgk design sofa! lawanyeeee....hint-hintlah kt mak dgn cikngah...alahaii bilalah aku nak berganti sofa nih... sekali bincang punya bincang...mak dgn cikngah cadangkan apakata sofa lama aku transfer ke rmh mak dan aku amik sofa baru deme bookedkan - whuaaaa pucuk dicita lah kan? sapa tak suka... tq mak tq cikngah :")

Ingatkan raya ni cukuplah dgn meja makan je baru..tapi tak sangka dlm tak plan tu dapat sofa baru ;) -alhamdulillah... hmm kalau ikutkan sayang jugak sofa lama ni..sbb masih elok tp dalam hati tu nak jugak berganti benda baru jugak =P tabiat raya dtg mesti nak benda baru :")

Okey sapa nak mkn kuih tat gulung jangan lupa contact ai tau ;)

Cara order tat ada kt sini -klik-

tata.

happy read ;)

7 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Mamy

moga terus maju prodak bisnes woman tu

raya nanti saya merasa duduk sofa baru...he he


Selamat Menjalani Ibadah Puasa

mamyharraz said...

atuk: waalaikummussalam.

aminnn semoga bisnes sy sukses :D

terima kasih atuk

Dr K said...

betul, marketing itu penting..

cat rumah sekali tak nak raya nanti? ahahaa

mamyharraz said...

daddyziyyad: bajet tak cukup nak cat rmh :") hehee

•♥ Myra ♥• said...

huhu..biskut raya..biskut raya..biskut raya..malam kang tido mimpi biskut raya.. :-l

Unknown said...

bila berbiznes walaupun kecil kecilan..marketing mmg sgt2 penting.lgpun kita tak paksa org beli.kita cuma promo produk kite... :) teringat dulu2 ratu jual tart hampir 5 ribu biji.dengan keje lagi.mmg cabaran sgt2.tak tido bila 2 minggu terakhir nak raya sbb nak siapkan tempahan.bila teringat balik...senyum sorang2.pengalaman tu... :)

AiNuN FaUzI said...

Selamat berpuasa akak!!!! Cik Ngah ngan mak akak sangat memahami pe yg tersirat di hati akak kan kan kan... Heheheheh....