Tuesday, July 24, 2012

WW - Bisnes is on!

 Syukur Alhamdulillah tempahan melebihi target :)
Syukran..Syukran..Syukran
:)

 Tempahan masih dibuka ;)
call atau email jew bila-bila masa 

tata ;)
happy read ;)

16 comments:

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah..selamat maju jaya

mamyharraz said...

terima kasih daddy ziyyad :)

AiNuN FaUzI said...

Mendapat sambutan tat akak!!! Tumpang seronok!!! =)

mamyharraz said...

teh kusayang tq :)

ratu siput said...

seronok kan.masa ni kita takkan rasa seronok lg sbb keuntungan tp lebih kepada kepuasan sebab tat kita menjadi pilihan.caya lah :) ratu gak lom start2 lg main tepung.masih bermalas malasan gitu...

mamyharraz said...

ratu: betul tu..bukan keuntungan yg di kejar tp kepuasan berniaga plus dpt sambutan kastemer..ni langkah permulaan kalau di takdirkan tak keje dah boleh buat bisnes ;)

Mama Gee said...

alhamdulillah...Masyukkkk!! :)

ieda said...

tahniah .. tahniah .. tahniah ...

alhamdulillah dipanjangkan rejeki itu dari allah dik ;)

wahida said...

Alhamdulillah...aku tumpang hepi nok....seronok aku dgr kawan2 maju dgn bisnes...


caiyok yati!!

Qhaifa Nur said...

time ramadhan dan nak raya rezeki memang murah...
tahniah......

-Sara- said...

dasyat ah kak! rezeki tuu kan..alhamdulillah :)

Bazilah (^0^) said...

wahhh, tahniah kak :) semoga lg byk order pasni :)

Wanieys said...

Alhamdulillah..gud luck yer kak :))

ellynadyra said...

masyukkkkkkkkk

ariana said...

Alhamdulillah.tahniah yatie..kalau dekat teringin jg akak nk order..tp jaih ni seatakat sebalang dua nnti susah plk nk pos kan..:))

Mimy Hamid said...

sebab tak makan tart nenas tu tak order yati..kalau tak leh rasa..ntah napa tak minat tart nenas kesukaan ramai ni..tekak tak leh terima..