Thursday, July 5, 2012

cemas

Hari ni bersiaran kt rumah dgn happynya ;P wehoOooOoo wifi dah siap pasang cekap betul TM ni tau register online kelmarin,hari ni siap pasang dan skrg bolehlah online dgn bersenang-lenang ;)

Ohya..hari ni cuti kecemasan..bukan cuti sebab nak pasang wifi tp semalam aku eksiden!berdentum dgn motor dlm keadaan hujan lebat..dan semalam merasalah duduk balai selama 5 jam! dr balai polis jinjang transfer pulak ke balai pusat bandaraya amik report bagai - dugaannnn....full stori nanti-nantilah kot...kalau fobia dah habis baru boleh up-stori ;P

Alhamdulillah keadaan aku ok-ok saja dan masih boleh online ;)

Kesempatan cuti kecemasan hari ni dptlah aku settle hal-hal peribadi antaranya urusan kwsp,tgk kinder garden utk harraz..so far puas hati sgt pilihan yg aku amik..Insyaallah Dicember ni Harraz dah mula masuk skol ;) ..hmm dah besar anak aku sobs sobss

Aku tengah menaip ni..kakal takde tetiba td baba dia balik nak sembahyang Jumaat kemain dia mengamuk nak ikut...haihh takde pilihan terpaksa lah bagi dia ikut baba ke masjid...hmm boleh percaya ke dua beranak tu? pasrah jelah..

ok,stop sini dulu..selamat berhujung minggu semua :D


happy read ;)

6 comments:

syariza09 said...

bestnya wifi, senang la pasni.
lama gak kt balai tu kan, mesti kena soal mcm2..hujan2 ni mmg bahaya sikit kt jln tu. sib baik mammy ok

miloaiskurangmanis said...

kesian uolsl eksiden...
camne bleh terjadi tu???

♥cikmOt♥ said...

adeh...camner leh eksiden ni..cepat citer...nak tau jugak...

bunga_rose said...

eksiden? sebbaik la takde pepe sbb masih boleh update blog hihihhi..nanti story k.

Unknown said...

wah, kat umah boleh berblog dah... bestnyer..

AiNuN FaUzI said...

Hati2 kak drive lepas nih... Alhamdulillah akak xde ape2...

Cute je Kakal nk ikut Baba die solat Jumaat.. Kalau die nk ikut, biarkan aje.. Eh, die xmerengek nak balik ke?? Hehehehe